سخن روز /
فتحی مدیر تعاون روستایی استان لرستان: برنامه ریزی لازم برای برگزاری انتخابات اتاق اصناف در شهرستان ها انجام شده است.
وبینار تخصصی با موضوع ساختار جدید نظام صنفی در لرستان برگزار شد
1403/02/05


✍به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی لرستان و به نقل از غلامعلی فتحی مدیر تعاون روستایی استان این وبینار با موضوع تغییر ساختار قدیمی و تبیین استقرار ساختار جدید اتاق اصناف برگزار گردید.

⬅️ فتحی ضمن تشکر و قدردانی از رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان برای میزبانی برنامه گزارشی از فعالیت های این حوزه در سال گذشته و برنامه های اتاق اصناف از جمله برگزاری انتخابات در شهرستان ها ارائه داد.

⬅️ وی افزود، برای تبیین ساختار جدید اتاق صنفی لازم بود این وبینار برگزار گردد و خوشبختانه مدیران جهاد کشاورزی و مدیران تعاون روستایی شهرستان نیز به صورت وبینار در این برنامه شرکت داشتند.

⬅️این جلسه وبیناری با ریاست سیدعماد شاهرخی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و حضور عدل طلب مدیرکل دفتر ساماندهی صنوف و تشکل های مردم نهاد و دبیر هیئت عالی نظارت بر اصناف کشاورزی ایران، حسینی مشاور عالی اتاق اصناف کشاورزی ایران، مدیران ستادی و شهرستانی، کارشناسان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی و مسئولین اتاق اصناف شهرستان ها برگزار گردید.

⬅️در ادامه این نشست عدل طلب دبیر هیئت عالی نظارت بر اصناف کشاورزی کشور ضمن تشکر وقدردانی از زحمات مدیران جهاد و تعاون روستایی لرستان، روند فعالیت ها و برنامه های اتاق اصناف کشاورزی لرستان را مثبت ارزیابی کرد و افزود، با توجه به تاکیدات مقام عالی وزارت و پیگیری ویژه ایشان لازم است روسای سازمان های جهاد کشاورزی سراسر کشور به این مقوله توجه بیشتری داشته باشند.

⬅️سیدعماد شاهرخی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در پایان این جلسه با جمعبندی مباحث مطرح شده اظهار داشت؛ نقش و اهمیت اتاق اصناف کشاورزی و همکاری این سازمان با وزارت جهاد کشاورزی یک ضرورت است و اتاق اصناف کشاورزی بازوی قدرتمند وزارتخانه محسوب می‌شود که در استان به طور موثری در بخش کشاورزی اثرگذار است.

⬅️ شاهرخی در ادامه به چگونگی و نحوه برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی اشاره کرد و گفت در این دوره انتخابات اصناف کشاورزی استان امیدواریم با انتخاب افراد با تجربه و کارآزوده اصناف بتوانند وظیفه خود در زنجیره تولید تا مصرف و انتقال آموزش مهارت قلاقیت و دانش علمی را به بخش کشاورزی به درستی انتقال دهد.

⬅️در این وبینار خانم حدیث نصرالهی مسئول نظامهای بهره برداری تعاون روستایی لرستان در قالب یک پاورپوینت نحوه برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی و چگونگی تشکیل آن را در شهرستان ها شرح داد.

🔆سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

🌐روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان لرستان
تعداد مشاهده خبر34 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal